online marknadsföring

Det genomsnittliga online marknadsföring är i hög efterfrågan, och med stigande kostnader per klick och växande exponering för SEO i de vanliga medierna är det osannolikt att snart avta. Tyvärr saboterar många organisationer som villigt omfamna SEO som ett marknadsföringsverktyg utan tvekan sabotering av de sökmotoroptimeringsföretag de har valt. Det som följer är en lista, inte alls komplett, av några av de vanligaste fel som görs av företag som kan skada deras SEO-insatser. Efterfrågan rankningar med inga ändringar till webbplatsen Det är ett vanligt antagande att rankningen av sökmotorer bestäms av en magisk formel som i stor utsträckning (eller nästan uteslutande) i teknik är roterad. I verkligheten uppnås i allmänhet långsiktiga sökmotorrangeringar genom en jämn blandning av teknik och uppdaterat innehåll på webbplatsen. Ett företag för etiskt sökmotoroptimering kommer vanligen att minska arbetet när det hävdas att under inga omständigheter någon av de visuella elementen eller innehållet på en webbplats kan ändras. Det är till stor del en webbplats innehåll - från texten till bilderna - som gör att sökmotorer kan bestämma vad den här webbplatsen handlar om. Samma innehåll hjälper också andra webbplatser och kataloger att bestämma om en webbplats är värd en länk (och länk popularitet är givetvis en viktig faktor i rankings). Många företag vill inte höra detta, särskilt efter att de har betalat en stor summa pengar till en webbdesigner. Poängen? Den webbplatsen som byggdes helt i Flash för vilken du spenderade $ 50.000 kommer inte att uppnå höga rankningar för en rad olika fraser utan betydande förändringar som gör att innehållet kan indexeras av motorerna. Sanningen gör ont ibland - men det kan också kosta förlorade möjligheter.

Comments

Popular posts from this blog

Hur SEO hjälper till att generera affärer för hotell

Så här hittar du det bästa digitala marknadsföringsbyrån

Webbagentur: Hur man anställer ett långsiktigt affärspartnerskap